ماهان کوچولوی من

بدون عنوان

1389/11/28 13:18
نویسنده : مامان فرناز
527 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه  مرسی از لطف شما.راستش من تازه این وبلاگ رو واسه پسرم درست کردم هر چی میخوام بشینم پاش مگلب و عکس بزارم توش وقت نمیکنم.آخه الان 2روزه که ماهانم یکم مریضه من کلی ناراحتم خخخخخخخخخخخخخخخخخخییییییییییییییییییییییییییللللللللللللللللللللللللللللللللییییییییییییییییییییییییییییییییییییی.آخه خیلی آرومه ولی کسله منم اصلان نمیتونم اینجوری ببینمش خیلی مظلوم شده.به محض اینکه ماهان جان بهت شه حتما میام این سایت به روز میکنم و از شیرین کاریش واستون میگم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان فرشته
28 بهمن 89 14:20
ما هم منتظریم
mami
29 بهمن 89 2:53
سلام فرناز جونم.ديدي پيدات كردم!! عكساي ماهان ملوس رو نميتونم ببينم دلم براش تنگ شده و براي شما هماميدوارم بتونم اين هفته بيام ديدنتون آدرست رو ادت كردم گمت نكنم
شبنم
20 مرداد 92 9:47
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir/ باتشکر